Skal din butik være en del af fremtidens detailhandel…eller?
Her er 3 x 5 minutter, der kan forandre din måde at drive butik på.

Fællesskab i bymiljøerne, anvendelse af kunstig intelligens og ny teknologi, sublime kundeoplevelser, relationsopbygning og bæredygtighed vil være centrale og afgørende fokusområder for fremtidens detailbutik. Den fysiske butik vil stadig være en del af fremtidens bybillede, men butikken vil se meget anderledes ud end den gør i dag. Det kræver nemlig et helt andet fokus og betydelige forandringer, hvis man som detailbutik vil overleve.

Retail Reinvented’s har interviewet tre RR Partnere og centrale spillere inden for detailhandel: Jørgen Suhr (IBM), Nikolai Klausen (Dansk Erhverv/Brancheforeningen Wear), og Torben Schwabe (Lyngby Storcenter). Se interviewene med tre personligheder, der alle har detailbranchen helt inde under huden og som her giver hver deres bud på hvordan fremtidens detailbutik ser ud og hvilke udfordringen branchen står overfor.

Fællesskabet omkring udviklingen af hele bymiljøet samt indsamling af kundedata via kunstig intelligens vil præge fremtidens detailhandel

Se interviewet med
Jørgen Suhr
Nordisk leder, Watson Customer Engagement
IBM
Jørgen Suhr kommer med en mangeårig ledererfaring hos en af verdens førende teknologileverandører, IBM. Som nordisk ansvarlig for softwareløsninger indenfor marketing, handel og supply chain arbejder han sammen med kunder og forretningspartnere, der har digital transformation på dagsordenen. Jørgen Suhr brænder for uddannelse og medarbejderudvikling.

I kampen om den gode kunderelation, ser fremtidens detailbutik sig selv som en del af oplevelsesøkonomien –  ikke som en del af forbrugsøkonomien.

Se hele interviewet
Nikolai Klausen
Direktør i bancheforeningen Wear
Politisk konsulent, Dansk Erhverv
Nikolai Klausen har de seneste tre år været ansat i Dansk Erhverv som direktør for brancheforeningen Wear. Nikolai Klausen har mere end 30 års erfaring fra detail- og modebranchen, som de seneste år har gennemgået en stor forandring. Nikolai Klausen brænder for detailhandlen og ser fortsat store muligheder for specialhandlen, i en tid hvor alle taler om nethandel.

Vi taler om et helt nyt game: Kend dit detail-cockpit, giv sublim service og vær en aktiv spiller en bæredygtig detailhandel, så kvalificerer du dig muligvis som en af fremtidens detailbutikker.

Se hele interviewet
Torben Schwabe
Direktør for Lyngby Storcenter
Torben Schwabe har været direktør for Lyngby Storcenter siden 2001. Og inden da koncerndirektør i Vessel & Vett (Magasin du Nord) samt adm. direktør for Illum, varehus-
direktør for ILVA i ekspansionsårerne. Som chef for Magasins indkøbskontorer i Frankrig og Tyskland var Torben Schwabe bosat i Paris og Køln i 5 år . Han har livslang tilknytning til forsvaret med såvel taktiske opgaver, som ekstern lektor på Søværnets Officersskole i Ledelse.
Torben Schwabe er medlem af Bestyrelsen for CPH Business.