Værktøj: De 7 trin til optimering af din butiksindretning

FASE 4: Skab gode kundeoplevelser  >  SPØRGSMÅL: Hvordan forbedrer jeg kundeoplevelsen i min butik?  > AKTIVITET: Butiksindretningen De 7 trin til optimering af din butiksindretning Metoden "De 7 trin til optimering af din butiksindretning" tager dig hele vejen igennem processen fra identifikationen af, hvem der kommer ind i din [...]

Værktøj: Omnichannel Guide

FASE 4: Skab gode kundeoplevelser  >  SPØRGSMÅL: Hvordan forbedrer jeg kundeoplevelsen i min butik?  > AKTIVITET: Omnichannel Omnichannel Guide Omnichannel Guiden hjælper dig på en struktureret måde i udarbejdelse af din Omnichannel strategi. Ved at anvende Omnichannel guiden kommer du gennem 5 centrale punkter, som det amerikanske firma Vend’s [...]

Værktøj: Brainstorming: Brainwriting

FASE 5: Design din løsning  >  SPØRGSMÅL: Hvordan kommer jeg fra idé til løsning?  >  AKTIVITET: Visualisér/design din løsning Brainstorming: Brainwriting Brainstorming er en aktivitet, der søger at få folk til at tænke mere frit, så de foreslår så mange kreative ideer/løsninger som muligt, før ideerne vurderes/sorteres. Der [...]

Værktøj: Brainstorming: “Hvad nu hvis…?”

FASE 5: Design din løsning  >  SPØRGSMÅL: Hvordan kommer jeg fra idé til løsning?  >  AKTIVITET: Visualisér/design din løsning Brainstorming: "Hvad nu hvis...?" Brainstorming er en aktivitet, der søger at få folk til at tænke mere frit, så de foreslår så mange kreative ideer/løsninger som muligt, før idéerne [...]

Værktøj: Brainstorming: Din dårligste idé

FASE 5: Design din løsning  >  SPØRGSMÅL: Hvordan kommer jeg fra idé til løsning?  >  AKTIVITET: Visualisér/design din løsning Brainstorming: Din dårligste idé Brainstorming er en aktivitet, der søger at få folk til at tænke mere frit, så de foreslår så mange kreative ideer/løsninger som muligt, før ideerne [...]

Go to Top