You are here:Hjem-• VÆRKTØJER

Værktøj: Skydeskivemodellen

FASE 2: Indhent nye data  >  SPØRGSMÅL: Hvordan ser min omverden ud? >  AKTIVITET: Kend dine konkurrenter Skydeskivemodellen Skydeskivemodellen bruger du til identifikation af dine konkurrenter. I arbejdet med din konkurrentanalyse og på at identificere dine konkurrenter bør du være opmærksom følgende: Det er afgørende, at du kun [...]

Værktøj: PEST

FASE 2: Indhent nye data  >  SPØRGSMÅL: Hvordan ser min omverden ud? >  AKTIVITET: Trends og tendenser PEST PEST-metoden er en strukturmodel, der identificer fire områder i forretningens omverden, som man skal holde øje med: Politiske (dansk og international lovgivning, myndighedsbeslutninger, branche- og arbejdsmarkedsaftaler) E(ø)konomiske (nationaløkonomiske faktorer som [...]

Værktøj: Oplevelseshjulet

FASE 2: Indhent nye data  >  SPØRGSMÅL: Hvordan er mine kunders indkøbsoplevelse? >  AKTIVITET: Oplevelsen af min butik Oplevelseshjulet I den oplevelsesøkonomiske værktøjskasse findes Lise Lycks ”Oplevelseshjul”, som indeholder 11 dimensioner, som tilsammen kan give et billede af, hvor god en oplevelse du leverer til dine kunder. Oplevelseshjulet [...]

Go to Top