Hvilke er mine vigtigste udfordringer og mål?

FASE 1: Fastlæg udfordringer og mål Hvilke er mine vigtigste udfordringer og mål? Du skal i gang med at ”tage temperaturen” på din butik og fastlægge udfordringer og mål som udgangspunkt for udviklingsarbejdet. Dette kan du gøre gennem nedenstående aktivitet med tilhørende værktøj, hvor du besvarer 5 simple [...]

Hvordan ser min omverden ud?

FASE 2: indhent nye data Hvordan ser min omverden ud? I den eksterne analyse er det vigtigt, at opnå en god forståelse for branchens dynamik og konkurrenternes positioner. Derefter ser du på væsentlige faktorer i virksomhedens relevante omverden: Megatrends Omverdensanalyse (PESTEL) Branche-analyse (P5F) Konkurrent-analyse Kunde/markedsanalyse Kundeadfærd i segmenter [...]

Hvordan er mine kunders indkøbsoplevelse?

FASE 2: indhent nye data Hvordan er mine kunders indkøbsoplevelse? Det interessante ved dette spørgsmål er, om der er et ”gap” imellem den indkøbsoplevelse, som du i dag leverer til dine kunder, og den indkøbsoplevelse, som dine kunder i virkeligheden ønsker og forventer?  Hvorfor overhovedet interessere sig så [...]

Hvordan forbedrer jeg kundeoplevelsen i min butik?

FASE 4: Skab gode kundeoplevelser Hvordan forbedrer jeg kundeoplevelsen i min butik? Der er ”fundamentals”, som stikker dybere, og som bør være på plads, for at butikken ”spiller”. Det kan være, at butikkens problemer skyldes en mangel på gode produkter, en mangel på konkurrencedygtige priser eller en utilstrækkelig markedsføring. [...]

Go to Top