Op på hesten og fyr løs – med pretotyping-metoder til ”cowboytests” i detailhandelen

OP PÅ HESTEN OG FYR LØS – MED PRETOTYPING-METODER TIL ”COWBOYTESTS” I DETAILHANDELEN 28. april 2019 Pretotyping er den hurtige testmulighed, der, gennem butikkens egne enkle eksperimenter, kan give værdifuld viden til fornyelse i detailhandelen. Det handler om at turde prøve idéer og tanker af. Artiklen er for dig, der har nye ideer til [...]

Er indkøbsoplevelsen i din butik tiden værd for kunderne?

ER INDKØBSOPLEVELSEN I DIN BUTIK TIDEN VÆRD FOR KUNDERNE? 17. marts 2019 Med fuld fokus på de ændrede markedsvilkår og et godt greb i den oplevelsesøkonomiske værktøjskasse, kan små og mellemstore butikker i detailhandlen skabe langt bedre indkøbsoplevelser for deres kunder og derigennem fastholde dem. Dette er livsvigtigt for dem i et presset marked, [...]

Go to Top