RR Morgenbriefing #3: Giganternes indmarch i detailhandlen

RR MORGENBRIEFING #3 GIGANTERNES INDMARCH I DETAILHANDLEN Hvad gør du som mindre detailbutik, når Amazon og andre giganter i nærmeste fremtid buldrer ind over den danske detailhandel? 6. november 2018 - arrangement hos Cphbusiness, Lyngby Tirsdag d. 6. november 2018 bød Cphbusiness under projekt Retail Reinvented velkommen til RR Morgenbriefing #3.  Denne gang med [...]

RR Morgenbriefing #2: Digitale displays og teknologier

RR MORGENBRIEFING #2 SKAB BEDRE KUNDEOPLEVELSER OG EN STÆRK FORRETNING VIA DIGITALE DISPLAYS OG TEKNOLOGIER 9. maj 2018 - arrangement hos Cphbusiness, Lyngby Onsdag d. 9. maj bød Cphbusiness og Digital Vækstkultur under projekt Retail Reinvented velkommen til RR Morgenbriefing #2 . Denne gang med fokus på digitale displays og teknologier, muligheder, effekter og [...]

Digitale displays i detailhandlen – Show, don’t tell

DIGITALE DISPLAYS I DETAILHANDLEN – SHOW, DON'T TELL 25. april 2018 Digitale skærmløsninger rummer mange muligheder for detailbranchen, men er butikkerne gode nok til at udnytte dem, spørger lektor Jesper Hinchely fra Cphbusiness i dette indlæg. Når jeg ser på det faktiske udbud af digitale displays, er der mange muligheder [...]

Er detailbranchen klar til databeskyttelsesloven?

ER DETAILBRANCHEN KLAR TIL DATABESKYTTELSESLOVEN? 13. april 2018 Den nye databeskyttelseslov træder i kraft den 25. maj. Med den stigende mængde af dataindsamling i detailhandelen, er det bydende nødvendigt at virksomhederne er velforberedte når det sker. Når loven er trådt i  kraft, har Datatilsynet mulighed for at bede om en [...]

Den fysiske butik skal være et relevant touchpoint

DEN FYSISKE BUTIK SKAL VÆRE ET RELEVANT TOUCHPOINT 13. marts 2018 Retail Reinvented undersøger butiksindretningens betydning i forhold til ændret købsadfærd og nye krav til gode kundeoplevelser Som forbruger behøver vi kun i meget begrænset omfang at bevæge os hen til den fysiske butik. Stort set alt kan købes, betales [...]

Vejen til kundernes gode indkøbsoplevelse

VEJEN TIL KUNDERNES GODE INDKØBSOPLEVELSE 23. februar 2018 Den gode indkøbsoplevelse for kunderne i den fysiske butik, skal være en del af butikkens forretningsstrategi. Her er konkrete værktøjer, der hjælper dig på vej i udviklingsarbejdet. Hvad er en god indkøbsoplevelse i detailhandlen? Kundernes indkøbsoplevelse i detailhandlen skal forbedres! Det er [...]

Digitale forbrugere – Er detailhandlen klar?

DIGITALE FORBRUGERE – ER DETAILHANDLEN KLAR? 12. januar 2018 Digitale indfødte står i stigende grad for forbruget i detailhandlen og vil inden længe udgøre over 50% af omsætningen. Er detailhandelen klar til at imødekomme disse ”nye” forbrugeres krav til service og oplevelser? Cphbusiness sætter fokus på de digitale indfødte i [...]

Detailbranchen skal gentænke sin kommunikation…

DETAILBRANCHEN SKAL GENTÆNKE SIN KOMMUNIKATION OG ADFÆRD OVERFOR FREMTIDENS MEDARBEJDERE ”DE DIGITALE INDFØDTE” 13. september 2017 - arrangement hos Cphbusiness, Lyngby RR Morgenbriefing #1: FORSTÅ FREMTIDENS MEDARBEJDERE I DETAILBRANCHEN Hvis detailbranchen skal gøre sig forhåbninger om, at kunne tiltrække fremtidens medarbejdere blandt ”de digitale indfødte”, skal branchen være i øjenhøjde med de unge, og [...]

Go to Top